Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan lehet nem egész métert rendelni?

A megrendelni kívánt mennyiség mezőjébe egyenlőre még csak egész számot lehet beírni, ám méteráru tekintetében természetesen lehetőség van - 1 méter vásárlása felett - nem egész méter rendelésére is. Amennyiben Önnek például 1,5 m anyagra van szüksége, kérjük 1 métert tegyen a Kosárba és a megrendelés Megjegyzés rovatában jelezze nekünk, hogy az adott tételből pontosan mennyit szeretne rendelni.

Mennyi a minimális rendelési mennyiség?

Nem kötünk ki  minimális rendelési mennyiséget, a kosárértéknek kell meghaladnia az 1.000 forintot.

Hol lehet regisztrálni?

Legegyszerűbben ide kattintva: REGISZTRÁCIÓ. Amennyiben cégként vagy egyéni vállalkozóként regisztrál, ne felejtse el bepipálni a "Cégként vásárolok" opciót és kitölteni az adószám mezőt.

Kötelező regisztrálni rendelésnél?

Természetesen nem kötelező, rendszerünk lehetőséget biztosít arra, hogy regisztráció nélkül is leadhassa rendelését. Azonban mégis javasoljuk a regisztrációt, hiszen így  később bejelentkezve vissza tudja nézni korábbi rendeléseit, valamint a későbbi megrendelések esetén nem szükséges újra megadni adatait, hiszen azt a rendszer eltárolja.

Mi a teendő, ha kimaradt valami a megrendelésből?

Ebben az esetben keressen minket a +36-30/423-36-62-es telefonszámon vagy írjon nekünk emailt a mali@malitex.hu címre. Egészen addig tudunk módosítani a csomag tartalmán, míg át nem adtuk azt a futárszolgálat munkatárásának. Amennyiben már megkapta tőlünk az értesítő emailt, hogy csomagját átadtuk, sajnos már nem tudunk módosítani rajta.

Hogyan lehet nyomon követni a megrendelést?

Bejelentkezve a Felhasználói fiók  Korábbi rendelések menüpontja alatt szerepelnek a megrendelések. A Megnézem gombra kattintva lehet látni a rendelés aktuális állapotát, illetve érdemes figyelni az email fiókot, mert a rendelés státuszának változásáról rendszerünk automatikus emailt küld.

Mikor érkezik a csomag?

A beérkező megrendeléseket a lehető leghamarabb feldolgozzuk, így sok esetben már másnap kézbe veheti csomagját. A rendelések általános feldolgozási ideje 2-5 munkanap. Amennyiben nem várt körülmények kapcsán megrendelését késedelmesen tudjuk teljesíteni, telefonon keressük. A kézbesítés pontos időpontjáról a futárszolgálat fog értesítést küldeni.

Ki fogja kézbesíteni a csomagot?

Minden esetben a GLS futárszolgálat munkatársa szállítja ki a csomagot a rendeléskor megadott szállítási címre.

Mit kell tenni, ha sérült a csomag?

Ilyenkor semmi esetre sem vegye át, hiszen ha aláírja az átvételt, azzal igazolja, hogy sértetlenül átvette a csomagot, így nem fogunk tudni reklamációval élni a GLS futárszolgálat felé. A gyorsabb ügyintézés és a rendelés mihamarabbi teljesítése érdekében haladéktalanul jelezze nekünk is az esetet ügyfélszolgálatunkon a +36-30/423-36-62-os telefonszámon vagy a mali@malitex.hu email címen.

A termékeket személyesen is meg lehet tekinteni?

Igen, sok szeretettel várunk minden érdeklődőt Pécs szívében, a történelmi belváros forgatagában található mintaboltunkban, melynek címe: Pécs, Király u. 49.