Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok nem egész métert rendelni?

A megrendelni kívánt mennyiség mezőjébe egyenlőre még csak egész számot lehet beírni, ám méteráru tekintetében természetesen lehetőség van - 1 méter vásárlása felett - nem egész méter rendelésére is. Amennyiben Önnek például 1,5 m anyagra van szüksége, kérjük 1 métert tegyen a Kosárba és a megrendelés Megjegyzés rovatában jelezze nekünk, hogy az adott tételből pontosan mennyit szeretne rendelni.

Kötelező regisztrálni rendelésnél?

Természetesen nem kötelező, rendszerünk lehetőséget biztosít arra, hogy regisztráció nélkül is leadhassa rendelését. Azonban mégis javasoljuk a regisztrációt, hiszen így  később bejelentkezve vissza tudja nézni korábbi rendeléseit, valamint a későbbi megrendelések esetén nem szükséges újra megadni adatait, hiszen azt a rendszer eltárolja.

Mikor kapja kézhez a csomagot?

A megrendelések átlagos teljesítési ideje 2-5 munkanap.
Amennyiben a megrendelt termékek bolti készletünkben állnak rendelkezésre, már aznap átadjuk a csomagot a futárnak. Ha külső raktárunkból tudjuk teljesíteni a megrendelést, akkor ez 1-2 nappal meghosszabbítja a szállítási időt. Ekkor minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy biztosan tudja csomagjának pontos érkezését.
Valamennyi szállítási mód esetén Ön értesítést kap email vagy SMS formájában a csomag pontos szállítási, illetve átvételi idejéről.

Ki fogja kézbesíteni a csomagot?

Minden esetben a Magyar Posta futárja szállítja ki a csomagot a rendeléskor megadott szállítási címre.
A csomag kézbesítője nem az Ön megszokott postása lesz, tehát nem fogja ismerni a helyi sajátosságokat, így amennyiben szükséges, adjon meg további, a sikeres kézbesítést segítő információkat a Megjegyzés rovatba.

Mit kell tenni, ha sérült a csomag?

Ilyenkor semmi esetre sem vegye át, hiszen ha aláírja az átvételt, azzal igazolja, hogy sértetlenül átvette a csomagot, így nem fogunk tudni reklamációval élni a Magyar Posta felé. A gyorsabb ügyintézés és a rendelés mihamarabbi teljesítése érdekében haladéktalanul jelezze nekünk is az esetet ügyfélszolgálatunkon a +36-30/423-36-62-os telefonszámon vagy a mali@malitex.hu email címen.