Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Fizetés és szállítás

Fizetési információk

Mennyi a minimális rendelési összeg?

A Webáruházban leadható vásárlás minimum összege 1.000 Ft, mely nem foglalja magában a szállítási költséget.

Milyen összeghatártól ingyenes a szállítás?

Amennyiben rendelése elérte a bruttó 38.000 Ft összeget, csomagjának szállítási díját átvállaljuk.

Honnan fogja tudni, hogy mennyi lesz a végösszeg?

Ön a rendelés folyamata során és a rendelés leadását követően, az általunk küldött visszaigazoló emailben is pontosan ismerni fogja a megrendelése után fizetendő bruttó vételárat.

Milyen fizetési módok közül választhat?

Utánvét
Az utánvéttel való fizetési mód választása esetén az áru ellenértékének kifizetése az áru átvételekor az MPL futár részére történik. Ennek a fizetési módnak kezelési költsége van, emiatt plusz 400Ft-ot számolunk fel csomagonként az alap szállítási díjon felül.Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben megfelelő mennyiségű váltópénz. 
Banki előre átutalás
Amennyiben a banki előre átutalással történő fizetés választja, abban az esetben készletellenőrzést követően elektronikus díjbekérőt küldünk a Ön által megadott email címre. A díjbekérőt .pdf formátumú email csatolmányként fogja megkapni, mely letöltéséhez 48 óra áll rendelkezésére. A díjbekérő kiküldésétől számított 8 napon belül szíveskedjen bankszámlánkra átutalni a vételárat, ellenkező esetben rendelését semmisnek kell tekintenünk.
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy addig ne indítsa a banki átutalást addig, amíg a díjbekérő meg nem érkezett postafiókjába! A fenti információkat – a vásárlási folyamat során – a „pénztár” lapon szintén meg fogja találni, továbbá küldünk erről Önnek egy emlékeztető emailt is.Kérjük, hogy az átutalásánál a megjegyzés rovatban tüntesse fel a megrendelés azonosító számát, amelyet a rendelést visszaigazoló emailben talál!
Fizetés boltunkban
A megrendelés üzletünkben való személyes átvételekor lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is. A megrendelt termékeket viszont csak akkor tudjuk előre levágni és összekészíteni, amennyiben a rendelés végösszege előre átutalásra kerül. Üzletünk címe: Pécs, Király u. 49. Nyitva tartási ideje: H-P 8-18 és Szo: 9-13.

 

Szállítási információk

Mikor küldjük a csomagot?

A beérkezett megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00-11:00 között zajlik.  
Banki átutalás esetén, ha a végösszeg 11:00-ig beérkezett számlánkra még aznap, 11:00 után beérkező utalás esetén másnap tudjuk átadni a futárnak. Utánvét esetén a 11:00-ig beérkezett megrendeléseket aznap, a 11:00 után beérkezőket pedig másnap tudjuk átadni a futárnak. 
A megrendelések átlagos teljesítési ideje 2-5 munkanap. Amennyiben a megrendelt méteráru bolti készletünkben áll rendelkezésre, akár már 2 napon belül is kézbesítésre kerül a csomag. Ha külső raktárunkból tudjuk teljesíteni a megrendelést, akkor ez 1-2 nappal meghosszabbítja a szállítási időt. Ekkor minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy biztosan tudja csomagjának pontos érkezését.

Amennyiben megrendelése elérte a bruttó 38.000 Ft összeget, csomagjának szállítási díját átvállaljuk.

 

Milyen szállítási lehetőségek közül választhat?

1. MPL házhoz szállítás - Díja 1.590Ft.

A szállítási díj tartalmazza a csomag garantált idejű kiszállítását, a csomag biztosítását, egyedi azonosító szám alapján történő nyomkövetését, a csomag érkezéséről tájékoztató SMS szolgáltatást. A kiszállítás munkaidőben történik, amennyiben nem tartózkodik otthon a kiszállítás időpontjában, a futár papír alapú értesítést hagy, hogy melyik postán tudja átvenni a csomagot.

 

Utánvétes vásárlás:
Abban az esetben, ha megrendelésének ellenértékét kézbesítéskor szeretné kifizetni, az alap szállítási díjon felül 400Ft kerül felszámolásra. Utánvétes vásárláskor a végösszeget a postai alkalmazottnak kell átadni.

 

2. Postán maradó szolgáltatás - Díja 1.290Ft.

A szállítási díj tartalmazza a csomag biztosítását, az egyedi azonosító szám alapján történő nyomkövetést, a csomagnak a kijelölt  Postára történő megérkezéséről szóló tájékoztató SMS szolgáltatást. 
Előnye, hogy akár az esti órákban is átveheti  csomagját a Postán.
A megfelelő Posta pontos címét itt tudja megkeresni: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/postakereso

 

 

3. PostaPont - Díja 1.290Ft.

A szállítási díj tartalmazza a csomag biztosítását, az egyedi azonosító szám alapján történő nyomkövetést, a csomagnak a kijelölt  PostaPontra történő megérkezéséről szóló tájékoztató SMS szolgáltatást. 
Előnye, hogy 125 MOL PostaPont és 265 Coop PostaPont áll rendelkezésre a kiterjedt csomaghálózat szolgálatában. Az átvételi pontok hosszú nyitva tartásúak és könnyen megközelíthetőek.

 

 

 

4. Személyes átvétel - ingyenes 

Ebben az esetben nem számítunk fel szállítási díjat, a csomag előzetes egyeztetés alapján átvehető nyitva tartási időben a Málitex Méteráru üzletben a Pécs, Király u. 49-es szám alatt. Nyitva tartás: hétfő-péntek: 9-18 óra és szombat: 9-12 óra.
A megrendelt termékeket akkor tudjuk előre levágni és összekészíteni, amennyiben a rendelés végösszege átutalásra kerül bankszámlánkra!

 

Mire kell ügyelnie a rendelés leadása során?

A csomag feladásáról és várható érkezéséről e-mailben küldünk értesítést, így a félreértések és kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük rendelésének leadását követően rendszeresen figyelje a postafiókját. Amennyiben valamilyen rendellenességet tapasztal a megrendeléssel kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a mali@malitex.hu címen.

A rendelés leadásakor kérjük ellenőrizze, hogy pontos nevét, címét, email címét és telefonszámát adta-e meg. A csomag kézbesítője nem az Ön megszokott postása lesz, tehát nem fogja ismerni a helyi sajátosságokat, így amennyiben szükséges, adjon meg további, a sikeres kézbesítést segítő információkat.

Amennyiben a kézbesítés az Ön hibájából hiúsul meg, a csomagot csak a szállítási díj újbóli kifizetését követően tudjuk ismét átadni a futárnak.

Fontos, hogy amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor ne vegye át és minél előbb értesítsen minket a történtekről.

A Magyar Posta számára átadott csomagokról az emailben megkapott azonosító szám alapján a következő elérhetőségeket tud tájékozódni:

   Telefon: 06-40-46-46-46

   E-mail: Ugyfelszolgalat@posta.hu